I'M BACK BITCHES

Vaknade imorse med någon helt ny energi i kroppen. Har inte varit så pigg eller taggad på något på länge måste erkännas! Frågan är ju då, är det för att fullmånen är över eller är det hösttröttheten som börjar lägga sig?
Oavsett så känner jag mig sjukt taggad till allt verkligen! 
Gick upp lagom tid och kollade några vid på ytube, av mina favrotier, och gjorde sedan den korta varianten av posturalterapin. Har sedan dess hunnit plugga en stund och känner att jag nog kommer hinna med allt jag borde idag också!
Kände även att alla negativa känslor mot folk som till exampel bara slutar svara på sms försvann.. Jag orkar inte bry mig, jag känner min indifferent mot det och dem. Så from now on, om någon slutar skriva/höra av sig så okej, fine, synd för dig för du  gick miste om att lära känna mig och jag är fucking awesome!
Nu ska jag återgå till pluggandet, så jag hinner med allt jag borde så jag kanske känner mig pigg nog för en promenad sen ikväl;)
xx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0