RAWVEGAN

Idag är det söndag (som att inte alla redan visste det!?) alltså är det måndag imorn (haha no shit igen där typ) och, ny vecka och nya tag (alla gillar väl klyschor?) och jag ska ta tag i en utmaning till för mig själv.
Jag har bara en föreläsning under hela veckan och den är på torsdag förmiddag så jag hoppas få att få jobba de andra dagarna men få se allt eftersom.

Hur som så ska jag i en vecka testa på 801010 rawvegan, om min mage klarar det så ska jag köra det i en månad och sen får vi väl se om vi kommer så långt om jag kanske fortsätter på det spåret ännu längre! Lägger alltså av med alkoholen igen och trappar upp träningen. Men ska vara försiktig i början då det kommer vara ovant för kroppen att äta så och sen är ju min tå bruten så får inte köra några långdistanser..
Började äta som jag ska göra nu i 7 (helst 30) dagar och än så länge så går det bra! Men kommer få åka till maxi flera gånger i veckan och köpa mat för det går åt mycket och våran frys är fan full så kan inte bunkra upp haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0