VÅREN ÄR HÄR

Suttit ute i solen en bra stund men nu ligger jag inne i sängen. Jag älskar verkligen våren, vilket får mig att hata pollen så jävla mycket mer!!! Är alltid väldigt trött på våren på grund av all medicin jag måste trycka i mig och sen pollen som påverkar så klart. Ett jävla helvete är det egentligen, men det kunde vart värre så det är bara att härda ut liksom.
Gjorde precis lite mellanmål i form av min nya favvo "röra". Har slutat äta kvarg och yoghurt igen då jag tröttnade på ballongmage av all mjölk så nu är jag tillbaka på att äta min müsli med mjölk (soyadrycken alltså) och dagens blev himmelsk!!! Fattar inte varför jag aldrig testat detta innan!??! Dock tror jag att jag tog liiite för mycket chokladsås.. Hahahahahahah skoja bara! Sen när kan det bli FÖR MYCKET choklad?? Hahah ååh vad jag är lustig ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0