IT'S A SHOT IN THE DARK BUT I'LL MAKE IT

Mina nya kurser drar inte igång förens imorn så idag har jag varit ledig och fan vad skönt det vart! Märks att våren är här nu och det är ju bara så sjukt underbart!!
Eftersom jag vart ledig så har jag äntligen hunnit med att träna, hoppas bra på att jag inte kommer bli sjuk igen..
Har kört ett mördar ben och rumpass och jag kommer har träningsvärk imorn, oh ja! Har bestämt mig för att testa på walden farms kalorifriasåser så tänkte "a men ringer väl ner till butiken i stan, onödigt att betala frakt och beställa om dom har hemma" så ringde och dom hade en, EN caramel kvar men snäll som han var så frågade han om han kunde ställa undan den åt mig! Fatta vad snällt haha så nu står den en såsflaska där nere i mitt namn och bara väntar på att jag ska komma förbi och hämta den imorn!
Let's build a fuckin hot bod!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0