HELT MÅLLÖS

Min bror har typ två favoritfilmer. Dom är Good Will Hunting och Fight Club.
Han har länge sagt till mig att jag borde se dom. I somras tror jag det var (kan ha varit höstas) så såg jag Good Will Hunting och den var bra! Jag förstår varför han gillar den.. 
Sen så visade han delar av Fight Club för mig och jag var inte säker på att det var en film för mig så jag sköt upp att se den. 
Så i lördags så skulle vi kolla film och han ville så klart se den haha! Men jag kände mig för trött för att kolla på en sån film så vi skippade det. Så idag frågade jag om han ville se den ikväll och han sa ja. Jag har ganska precis sett klart den och jag är mållös.. Det är verkligen en sån film som får en att frågasätta hur man lever sitt liv. Den är otrolig och jag jag verkligen inga ord.. Kan ju slå vad om att jag kommer drömma om den ikväll och jag känner verkligen att den kommer påverka mitt liv nu framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0