KAOS I MIN MAGE

Jag vet att man egentligen inte ska ta ripped på tom mage på grund av vad den gör, men jag brukar göra det ändå. Brukar funka, jag får ont i magen (som man alltid får av ripped oavsett om man äter samtidigt eller inte) och efter ca 30 minuter är det bra och kroppen sprutar över med energi typ!
Idag .. not so much... Fy fan vad ont det gör!! Att ta det på tom mage är en sak men tydligen en helt annan att ta den på tom mage + att vara hungrig haha...
Sitter på golvet i köket, en minut kunde jag stå på bandet innan jag trodde jag skulle dö! Tog en skiva serano och nu börjar det bli bättre faktiskt. Ska sitta här några minuter till innan jag går ner och försöker igen!
Måste ju testa mina nya snabba skor som jag köpte igår! Så jävla dyra som dom var så måste dom ju testas och visas vara värda dom pengarna..

Ska ju visserligen ut och gå med Linnéa sen men vill vara säker på att jag verkligen kan gå i dom länge så och därför vill jag testa dom inne först.

Sjukt feta! Älskar verkligen det gula!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0