JAG BEHÖVER HJÄLP

Sitter atm på sängen och dricker upp mitt citronvatten, ripped är nere och så fort jag druckit upp och skrivit klart så ska jag springa ner till bandet och springa och gå och aa träna som vanligt!

Kommer snart ruinera mig själv också för övrigt! Jag kan inte sluta köpa nya träningskläder... JAG BEHÖVER HJÄLP! Jag kan köpa hur mycket som helst och känna att "aa men nu behöver jag nog inget mer" och så går jag in och kollar lite bara för skojs skull när jag har lite tid och döda och så vips så har jag beställt nya träningskläder för 1000kr. 
Mina träningsklädsgarderob är snart lika stor som den för mina vanliga kläder, och det säger inte lite....

Fick hem ett paket till igår (hehehehe säger ju att jag behöver hjälp!) och i det paketet låg de skönaste träningstightsen jag någonsin haft på mig! Jag skulle vilja leva i dom!!! Sjukt snygga är dom också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0