HEKTISKT

Idag är en sån dag när jag bara hunnit med så mycket att jag knappt haft någon tid för mig själv.
Gick upp tidigt för att träna, åt och gjorde mig klar för att jobba. Sedan har jag ju då såklart jobbat och gick hem klockan 15.30 som jag skulle. Var så sjukt utmattad när jag kom hem så jag la mig på sängen (men inte på dirren så klart...) och lyssnade på dn pod och somnade i typ 4 minuter.. 
När jag vaknade fixade jag mig lite för kalas för Johanna som nu är 20, bara Kalle kvar av kusinerna att fylla det liksom! Vi var där ett tag och åkte sen till maxi för att köpa fram för allt ägg, kom hem för en stund en oc hade så klart glömt ägg!!! Så ni sitter jag på sängen, så trött som jag vet inte vad, med den dagliga (kvällsliga?) muggen med te och ska läsa en stund innan jag somnar.
Får väl åka till maxi imornbitti och köpa ägg helt enkelt för nu är jag trött, av både pollen och min dag!
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0