ÄNTLIGEN MÅNDAG

Ägg, ägg, mera ägg, ät så får du skägg.. 
Haha vet inte varför jag kom och tänka på den! Förutom kanske den anledningen att jag sitter och äter ägg just nu..
Kokta är dom också, brukat ju göra omelett men idag har jag kokat för första gången sen innan Mallis (say what typ!?!!!) och det är ju så jävla gott!!
Grymt glad att jag bestämde mig för detta istället för omelett idag faktiskt.

Jobbat, tränat, duschat, ätit och nu ska jag sova. Känns som att alla mina dagar ser ut så och egentligen har jag ingen emot det för alla barn och all trevlig personal jag träffar hela dagarna och leker och pratar med, gör att det känns som jag gör ganska mycket under dagarna ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0