INGENTING SOM LITE INTERNETSHOPPING INTE KAN BOTA

Torsdag idag vilket betydet att snart är fredag (no shit?!) och efter det lördag (nähä!?) och på lördag är det en vecka sedan vi kom hem. Det känns som betydligt längre tid sen än vecka som vi faktiskt var nere i Australien i den extrema värmen och levde gott.. Det är inte förens nu när jag börjat komma över min jetlag lite och ändå inte kan sova som jag inser att det är för att jag längtar tillbaka så jävla mycket. Framför allt så saknar jag alla där nere! 
Och vad gör man för att bota saknaden när man heter Kassandra? Jo man internetshoppar!! Sen jag kom hem i lördags så har jag änsålänge hunnit beställa en jacka från Nelly (som såg förjävlig ut på så det åker tillbaka!), en hårig kofta från ellos (som däremot får stanna!), träningstights från Sportamore och nu precis, precis nyss, grejerna nedanför här i från.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0