B-RUDAR

Igår var vi på bio hela familjen. Vi var och såg hundraåringen och jag måste säga att den var jävligt rolig och bra jobbat på att få den så lik boken som möjligt verkligen! Kan heller inte komma på när senast som hela familjen var på bio ihop.

Efter bion så åkte vi hem och jag bytte snabbt om och fixade mig och körde ner Kalle till vfors innan jag drog till Linnea på förfest med henne och Mahsa, väldigt trevlig brud! Var askul verkligen, även om jag var nykter haha. Har ju bestämt mig för att inte dricka alkohol på minst 3 månader så får väl se hur det går haha!
Tillbaka till igår så var det jävligt bra i alla fall! Måste börja gå på fler förfester.. Man kan ju skita i utgången för den suger oftast, men förfesterna brukar ju vara jävligt bra!



Kommentarer
Postat av: Linnea

You are a really god friend 😘

2014-02-09 @ 21:05:52
URL: http://linneagren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0