AWESOME MODE

Står på crosstrainern och skriver nu. Ganska lagom att skriva ett inlägg mesans man värmerupp! Fördriver tiden lite med hehe.

Har nu städat mitt rum helt och hållet, dammsugit hela huset, bäddat mammas och pappas säng och Kalles, diskat en jävla massa och torkat golven i sovrummen, trappan och badrummet.
Fy fan vad jag känner mig på g idag asså! 

Ska träna nu i någon timma som vanligt, sen funderar jag på om jag ska ta ett bad efter det eller om jag ska åka till city först och ta det sen.. We'll see liksåm.

Gjorde en ny asgod smoothie (älskar att min autokorrekt ville ändra "asgod smoothie" till "adhd smoothie" liksom wtf??) innan, är fan smoothiekungen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0