STRIKE TVÅ

Blev ju en sväng förbi gymgrossisten igår. Var ju ändå tvungen att fördriva tiden tills Emilia skulle hinna in till stan så why not liksom!? 
Går in, tar min chokladsirap och en raw bar och ska gå och betala, en annan snubbe står före mig i kassan och ska bara ha en bar också men kan så klart inge bestämma sig för vilken! Så jag fick hjälp mesans hand bestämde sig, jag betalade och tog min påse och gick ut till cykeln, låste upp den och cyklade ner till stora torget.  Tränade Emilia och vi fikade osv.
Bär jag kom hem var jag så sugen på choklad så skulle dra upp flaskan och ta lite.. Upptäcker då att jag har fått fel påse och inget kvitto (så kan ju inte gå tillbaka)! Haha!! 
Dock tycker jag det är dåligt för sist jag var på gg och handlade så var hon som jobbade där sjukt otrevlig (väldigt oproffisionellt) och denna gången så får jag fel påse! Va fan liksom!? Så beställde chokladsyrapen från hemsidan istlt haha! Ska nog vänta ett tag med att handla där igen om det ska vara så!
Men iaf så ja ba "jaha, jaja jag kan väl ge detta en chans" och tog en kapsel innan jag drog på mrl och challange igår. 
Kan väl inte säga att jag kände så mycket skillnad igår, men idag, jävla asså! Står på vrossen och svettas livet ut mig typ!! Älskar't och kör totalt sönder mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0