ONT I RYGGEN = LYXFRULLE

Min rygg och jag går inte ihop idag så blir att stanna hemma. Kan inte gå på föreläsning i 3,5 timma med bara en lite rast på 10 minuter, funkar inte när jag har ont..
Äntligen har poängen för fastighetsförvaltningen kommit in så att jag kan ansöka om CSN igen!! Yaay jag kommer få pengar!! Visserligen bara under april och maj men bra mycket bättre än inget!
Eftersom jag är hemma idag så gjorde jag lite lyxfrulle och sitter och tittar på gamla tecknat som pappa spelade in innan vi föddes och när vi var små, finns inga bättre dagar än dessa!



Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Super mumsigt :D

Svar: Absolut! :)
Kas

2014-04-11 @ 20:50:07
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0