AUTUMN

Jag föredrar verkligen ordet "autumn" framför ordet "fall"! Jag menar det första betyder bara höst medans det andra även betyder fall, vem vill gilla en årstid som praktiskt taget heter "ramla"?
Efter att ha legat hemma nu i två dagar så är det dags att gå tillbaka till skolan imorn och komma igång igen. Jag är ganska långt ifrån att vara frisk men det är dags om jag inte ska komma allt för långt efter. 
Det märks verkligen att det är höst ute nu.. Jag älskar egentligen hösten, man kan ha på sig mysiga kläder och primeboots eller jhonny bulls utan att någon ifrågasätter det! Man kan även tända ljus och bara ligga i sängen hela dagen bara för att det är mörkt ute trots att det är mitt på dagen!

falloutfit
 
falloutfit by kssndraf featuring an oversized gray sweater
Detta skulle jag mer än gärna ha på mig imorn till skolan men det är inte direkt bra med ullkappa i ösregnet.. Men drömma går ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0