VAD GÖR MAN UNDER EN STORM DEL1


Vad gör man när det är sormvarning ute? Jo man ställer sig med ipaden på crosstrainern (som vanligt)! Det det som är fördelen med att ja ett halvt gym hemma, man behöver inte tänka på vädret ute för att ta sig och träna, perfekt nu när det är storm ("storm" skulle jag nog mer vilja kalla det, lite mer regn än vanligt bara typ)! Var och hämtade ut världens fetaste paket från fitnessguru inan med, finns inget som jag tycker är kul att lägga pengar på, förutom träningsgrejer! 
När det gäller kläder så är jag jävligt snål och ekonomisk egentligen, köper gärna ett billigare alternativ för jag tycker inte fyra kläder brukar användas för att vara värt deras pris. Men träningsgrejer, jag köper träningskläder hit och dit, dricker celsius varje gång jag tränar, har väl 4 vattenflaskor och 3 shakrar (so far) har väl 5 par träningsskor och massa andra saker. Det sköna är ju att jag inte är ensam i familjen i alla fall, för pappa är mer besatt av att köpa nya prylar och ofta har dom med träning att göra, score!
PS hoppas fan Elfsborg vinner matchen ikväll så inte jävla MFF tar guld här, i storm! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0