PERSONLIG ASSISTENT HITÅT TACK

Idag känner jag mig helt jävla handikappad och Kalle stärkte det nyss genom att fråga om jag inte borde ha rätt till personlig assistent. Jag har sprängande huvudvärk och tabletter hjälper inte, mensvärken från helvetet, ont i ryggen för att jag suttit upp hela dagen (får visserligen ersättning från TH för olyckan, sveda och verk, men den summan pengar är hyfsat löjlig med tanke på lidandet och problemen jag har.. Men inte deras fel!), har ju fortfarande ett öppet sår/hål i hälen från igår, detta gör att jag haltar för jag har så ont och då dessutom från ont i resten av foten och benet för att jag haltar. Visst låter det underbart!??
Vill bara sova men just det det kan jag inte!! Och varför inte det då? Jo jag har dugga/tenta imorn klockan 9 så jag måste plugga hela kvällen. Har just nu 110 sidor kvar i boken att läsa, måste sen lära mig skiten utantill typ... Kuuuuuuuul!
Bajsbajsbajsbajsbajs nu ska jag lägga mig och läsa och fortsätta tycka synd om mig själv.
PS har chokladbollssmet i kylskåpet som står och ska bli kall sen ska jag tröka den och kanske sova och skita i att plugga klart, har inte bestämt mig än.. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0