PESSIMIST JAVISST

Sitter och väntar på att föreläsning 2 ska dra igång. Genomled föreläsning nummer 1 utan glasögon vilket betydde att jag inte såg ett skit så fick fota exakt allt som skrevs på tavlan och som kom upp på powerpointen, men gick väl okääääjj.
Gick in på city innan för att köpa sallad och något att dricka (läs Cola light) och gick förbi en liten kyl och vad har dom där? Jo, celsius 2 för 35, hela 3 spänn billigare än på maxi!! Så var ju tvungen att köpa, sossen i mig kom fram och såg bara BILLIGT BILLIGT..
Så nu sitter jag här. Dricker en Cola light (brukar tröttna efter typ 5 klunkar och slänga resten), med bara 18 procent på telefonen och ska genomlida 3 timmar föreläsning till innan jag får nöjet att knö in mig på bussen som alltid är för varm denna årstiden, och sedan gå hem de tre extremt långa km från bussen.
Haha jag älskar min förmåga att få allt att låta nevativt, pessimist? Javisst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0