BÄSTA MATEN


Detta är nog ändå världens bästa mat! Det är en halv avokado, två stekta ägg, sunny side up, och några skivor bacon. Håller mig mätt i dagar känns det som.
 Tränade lite innan också, svackade som fan igår men det kändes så sorgligt på något sätt efter jobbet. Barnen på Tokarpsberg är så jävla underbara och man fäster sig bara mer och mer och nu vet jag ju liksom aldrig om jag kommer se dom igen.. Men jag hoppas så klart!
Sitter och kollar senaste avsnittet cm och sen ska jag nog sova. Ska jobba i frufällan imorn och börjar tidigt så jag måste verkligen sova! Men kanske hinner kolla ett avsnitt pll också... eller kanske Harry Potter.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0