VÄRSTA VECKAN PÅ LÄNGE

Fy faan vilken vecka det har varit! Måndagen började med skola till fem som vanligt, fika med Annie och sedan hem för att hämta bilen för att hämta sista grejerna i lägenheten... Tisdag var intervju + grupparbete som vi satt i skolan med till sju.. sedan hem för att inse att jag glömt hälften av grejera och får åka tillbaka och hämta det..Onsdag var bra!! Skola med studiebesök till fyra, hem duscha, mat smink, åka och kolla RAW! Helt sjukt bra var det verkligen!! Sedan var det ju då "efterfest" på Wisers efter så kom hem ett... Smart Kassandra!! Igår så var det åter igen skola och grupparbete efter. Sedan drog jag och pappa och tränade och körde dubbla pass (mördad fortfarande!) åkte hem och pappa gjorde sina otroliga hamburgare. Idag fick jag sätta mig med inlämningsuppgifterna, åka in till skolan och lämna dom, hem och vila en stund, dra och träna med mamma och nu sitter jag här. Nyduschad och klar för att sova, bara det att jag lovat att köra ner min bror till stan eller vart fan han ska sen. Fullproppad vecka, nu får det räcka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0