vecka sex

Sitter här i sängen med mina bananskivor och chokladmousset och håller på att kolla igenom breaking Bad just nu då min bror har varit besatt i det sedan det började.. inne på tredje säsongen äntligen! Var till och med nära på att gå hem tidigare från skolan idag bara för att kolla på säsongsavslutningen på säsong två haha! 
 
I måndags fyllde pappa 50år. På lördag är det fest, vi blir förmodligen 30 pers! Haha, tvivlar på att någon kommer stanna speceillt länge eftersom att det är mitt i vinterns osv. Samma dag som Annie blir 21 också, dock åker hon till Kalmar tidigt på morgonen så får bli en snabb sväng förbi henne på fredagkväll och ge henne hennes present!! Hon kommer bli sååååå glad hihi!! Nej nu måste jag återgå till min kära serier och mitt underbara hemma gjorda mousse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0