BAJSDAGEN NUMMER ETT

Bajs på denhär dagen. Alla hjärtans dag är värdelöst och jag har aldrig firat den, inte ens när jag haft förhållande. Alltså BAJS på alla som går runt och gulligullar på stan och sitter och strular precis bredvid mig på bänken när jag satt och väntade på mamma (inte ett par, TVÅ par, han komma och gå och sitta där... )
 
Men förutom att det är en bajsdag så är det en jävligt bra dag. Men bara i den benämningen att VI HAR BOKAT RESA!! SÅ jävla underbart!! 9onde juni drar jag och min absoluta bästa vän till Rhodos i en vecka. Längtar som fan redan nu..
 
Alltså ska jag ta denna längtan och upprymdheten, samt ilskan över denna bajsdag och gå ut och springa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0