JULKÄNSLAN BÖRJAR MED SNÖ


Skulle gå ut och lägga i pannan och tänkte ta med mig åzzi ut, och vad möts jag av? Jo snö!! Blev så fruktansvärt överlycklig att jag skyndade mig ner i pannan och la i lite ved och sprang sen upp på gården med åzzi och bara stog en stund och lät allt sjunka in. 
Det är den 5 december idag, fem är mitt tur nummer och idag är även dagen min fantastiska farfar skulle ha fyllt 91. Även om det är tråkigt att han varit död så länge och jag saknar honom varje dag så är jag så tacksam att jag hade den tid med honom som jag hade. Detsamma med farmor som skulle fyllt år i söndags (den 1 december). 
När jag stog ute och bara tittade på snön som föll ner så fick bara en sån otroligt underbar känsla av hur vackert livet är och hur jag verkligen ska ta vara på det. För det var så nära att det gick snett i somras och då hade jag inte suttit här nu, men det gör jag och det är jag glad över!
Julen är min lyckliga tid för det är tiden för familj, vänner, mysiga hemmakvällar och så klart snö! Att köpa och ge julklappar som kan skänka någon glädje om så bara för en stund är fantastiskt det också! Och nu när snön faller ute så är jag så lycklig och har för första gången på så många år, äntligen fått julkänslor. Jag är så tacksam för mitt liv, min familj och mina vänner.
TACK för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0