CHOKLADGRÖT


Fick världens skönaste kommentar av pappa i morse när jag stog och kokade gröt :haha asså du är rolig du!  Jag känner ingen annan som gör sån chokladgröt! Har du lagt på det någonstans på internetet än!? Haha detta var alltså en helt seriös fråga! Så nu tänkte jag att det var dags, här är alltså en bild på min kungliga frukost; chokladgröt med mammas hemmagjorda äppelmos (så jävla gott!!) och soya mjölk (standard!).
Ligger nu i personalrummets loppätna (fräscht?) soffa och måste ta en powernap om jag ska orka hela eftermiddagen med. Men det grejar vi! Säkert bara brist på något, typ fett säkert? Eller inte haha!
Hittade för övrigt en fluga i mitt vattenglas i morse protein som protein tänkte jag, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0