21.06 LOOKING FORWARD FROM SENTER STAGE

har precis kollat klart på high school musical nu, haha fan grymt vilken fjortisfilm det är men jag gillar't! vem fan bryr sig liksom? inte jag i alla falll!!!
har ätit fisksoppa, mumms! och suttit och pratar med svärmor i en timme om allt och inget och nu sitter jag och väntar på emil och vi ska kolla wallander. sitter och lyssnar på en låt från filmen nu med hah! vet inte varför men den ger power hahaha nej men den är så full av energi.
hmm känns som jag nog ska lägga mig nu haha här är låten med  iaf :)

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Nu finns inlägget om vinnaren från i går i dagens länk. Blev det inte du? Synd, kör igång nästa vecka igen, missa inte det!

2011-02-14 @ 18:50:24
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0