FORGIVE SOUNDS GOOD, FORGET I'M NOT SURE I COULD, THEY SAY TIME HEALS EVERYTHING BUT I'M STILL WAITING

fy fan säger jag bara! FY FAN!!! har mensverk längs hela ryggraden, magen gör ont och det känns som om att jag har svalt ett jävla bowling klot som den försöker smälta! jag är trött och mina sms har gått ut.... jälvla rolig dag fan! nä usch jag hatar måndagar men söndagar är ändå hundra resor väärre! söndagar betyder typ deppresion ! nej inte rikigt men allt blir så fruktansvärt tomt på söndagar! längtar redan till torsdag och har gjort det sen igår kl 16.08..
och nu för att rädda mig själv från att min egen kropp ska döda mig från insida så ska jag trôka i mig alvedon och ta på mig myskläder och sen slänga mig i sängen och börja kolla om oth från första säsong till sista! (eller har bara 1-5 men får duga) och så ska jag undertiden försöka plugga lite matte.. jävla piss dag va fan!!
men det som jag absolut absolut till 100 % vill ha nu är min söta fina lilla underbara bf!  GE MIG HONOM NUUUU!!!!!!!!

bild som emil och pontus tog i förra veckan, jag älskar bilden! och jag älskar emil! och jag älskar stenen som jag fick som han hittade i denna sjön! jag har den faktiskt i min hand nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0