ÅSKA

Sitter i sängen med datorn (tack och lov för att jag köper bärbar) och lyssnar på åskan.
Jag har nästan alltid mitt fönster öppet när det regnar på sommaren bara för att jag älskar ljudet av när regnet smattrar mot fönsterbrädan. Och nu när det åskar så älskar jag nog ljudet ännu lite mer liksom.. haha
gjorde precis lchf-pizza, som är kvar i ugnen på eftervärmen och ska strax gå och hämta några bitar och sitta här i sängen och äta världens bästa (tror jag det blir i alla fall) pizza, lyssna på åskan och kolla på någon film.
Har inte bestämt mig för vilken film än så ska göra det nu, tände precis några ljus ochså, extra sommarmys verkligen!!!!
Det blev GSH och pizzan blev fuckin awesome!!
Kalle tensta göra nytt pb i mark också, han lyckades! Två gånger till och med.. Först på 110 och sen på 130, får se om han klara mer, men ust nu har vi inte fler vikter som passa på den stången haha!
Ska kolla om han vill kolla antingen How High eller Blood and Bone sen, så jävla sjukt bra filmer och jag vet att han tycker om dom lika mycket som mig så hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0