LEDIG ONSDAG

Idag är det onsdag (no shit!) fast hade ingen aning om vad det var för dag när jag vaknade. Har inte sovit så bra som jag gjorde inatt på jag vet inte hur länge.
Bestämde mig när jag vaknade att köra 16/8 idag, tror att det blir ganska bra att göra det typ två dagar i veckan. Dock blir det ju ingen träning idag då jag fick veta att det är halsfluss jag har igår. Tanken är att jag ska plugga men det är svårt när man är så satans hungrig!! Men jag får se det från den ljusa sidan, bara 4 timmar kvar till jag får äta!!
Därför sitter jag och dricker te och väntar på att senaste avsnittet PLL ska tankas klart så att jag kan distrahera mig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0