UPPE MED TUPPEN TYP

Sitter i sängen, klockan är inte ens 6.30 och jag har gett åzzi hand tablett och släppt ut honom. Nu sitter jag här med mitt varma vatten med citron och grönsaksshot.
Tänkte att jag skulle ge familjen typ en timme att vakna på innan jag går och tränar. Varför inte typ?
Inte direkt som att jag har bråttom någon stans ändå haha. Det enda som händer idag är 50 års kalas för Kina men det är vid fyra ändå. 
Nej nu ska jag sörpla i mig detta och läsa mina dagliga bloggar. Älskar verkligen hur mycket det regnar ute. Okej visst, vem vill inte ha sol på helgen när man för en gångsskull är ledig men ibland är det skönt med regndagar också. När man bara kan ligga i sängen och kolla film halva dagen utan att någon ifrågasätter det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0