TRÖTT SOM FAN

Fan vilken dag detta har varit! Kommer vara helt slut och glad över att börja skolan igen till hösten.. Kanske bra egentligen haha!

Började jobba tidigare för att jag var den enda som kunde komma så tidigt (och för att jag erbjöd mig självklart) och jobbade till fyra. Gick hem och la mig på sängen och bara hade så ont och var så trött.. Har ätit och pratat med mamma och Kalle osv, tankade pll och skulle kolla, 19 kommer pappa hem och bille ha hjälp med CAD, har hjälpt honom och kollar nu klart på pll.
Är så jävla trött och ska sova så fort jag är klar! Tänkte göra en kopp te men orkar fan inte.. Ska upp tidigt och träna innan jag cyklar iväg till ytterligare en dag av lek och skrik.. Haha nej men ärligt barnen är helt underbara egentligen och personalen är fan bäst så det är bara kul att vara där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0