SLOW PROGRESS IS BETTER THAN NO PROGRESS

Kör ju cardio varje morgon, förra veckan gick jag i en timme och nu har jag börjat mig på att springa. Då jag alltid har haft problem med mina knän osv så har jag aldrig riktigt fått springa i rädslan att det skulle bli värre, på grund av det så har jag aldrig haft någon riktig kondition vad gäller att springa så det suger verkligen varje minut på det där jävla bandet, MEN jag känner för varje dag hur mycket mer jag orkar!

Nu sitter jag med "behandling" i håret och kollar film! Bara 20 minuter kvar innan jag kan tvätta ur det. Måste lägga mig tidigare idag! Har haft så svårt att sova de senaste dagarna och det gör att jag inte orkar upp och så blir det bara en ond cirkel.. Kuuul typ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0