OS-SILVER OCH GRÖN GEGGA

Satt som säkert resten av halva Sverige och kollade på hockeyn innan. Synd att dom förlora men ändå kul med silver liksom.
Såg till att bli klar med logistiken innan det också så nu kan jag bara chilla resten av kvällen, jätteskönt verkligen.
Väntar på att Kalle ska komma in så jag kan klippa honom vilket han ville. Ska duscha och åka till maxi en snabbis sen med och sen till sist så blir det kebab, wöö!

Men nu så sitter jag här med en grön (ja det kan man då fan verkligen säga) shake och hoppas på att jag kan bli frisk fort som fan. För nu är det dags att börja träna igen när vi har bokat Mallis! Haha nej jag skoja bara, knappast därför jag tränar, men ska bli kul att komma iväg och det blir ju massa träning osv där nere så vill gärna bli frisk nu tack..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0