I LOVE ECO

Har hittat mitt absoluta favoritte, det bästa är att det är ekologiskt!
Var på maxi igår och skulle köpa nytt te (bland annat) och funderade på om jag skulle ta samma gamla vanliga, vilket för övrigt är grönt skogsbärste, och så såg jag detta.. svart te med smak av skogsbär och havtorn, ekologiskt och dessutom billigare än mitt vanligare! Så igår kväll testade jag det och shit vad gott!!! Kommer nog bara köpa detta nu, jävlar asså, rekommenderas till tedrickare! 
Det är sött från skogsbären men havtornen ger lite syrlighet så det inte känns för sliskigt, asbra!

Fick till lite träning innan också. 30 min cross/cardio, 30 minuter ben med vikter och till sist tabataintervall på bandet, jävlar vad trött jag är nu!
Har ätit lax och klippt Kalles hår sen dess och nu ska jag kolla på del 2 av misterioso (filmen jag började kolla igår) och dricka mitt te i stillhet innan jag ska sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0