BANANAS

Skrev precis ett långt bra inlägg och så tog jag bort det, jag hade tänkt lägga upp det men min hjärna hängde väl inte riktigt med.. 
Så here goes again.

Körde slut mig själv som fan innan! Blev 40 min på crossen för att sedan gå över och inviga löpbandet. Och vilken invigning sen! 25 min intervaller med hjälp av tabata-appen. Död som fan gjorde jag sedan några squats och utfall innan jag gav upp och gjorde mat istället! 
Har duschat också och nu sitter jag och pluggar.. Inte alls sugen på det men det måste göras det med.

Ett litet tips; skiva bananer och förvara i en zip-bag i frysen. Perfekt för smoothies eller min extremt goda glass tex hehe! 
Ska gå och göra lite så fort jag läst klart detta kapitlet tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0