TGIF LIKSÅÅÅM

Vem fan älskar inte fredagar? 
Blev ledig idag då det inte var någon föreläsning och jag inte blev uppringd för att jobba.
Vart hos Emilia nu på kvällen och nu ska jag sätta mig och kolla min go-too-film-numero-uno; Harry Potter. Första filmen. Kan inte räkna alla gånger jag har sett den och ännu mer nu för tiden bär jag somnar till den var och varannan natt..
Vet inte vad det är men det filmen kommer alltid vara en sån film för mig! Precis som lejonkungen 2, törnrosa och Ronja Rövardotter. Även hitta Nemo kan få hoppa in där. 
Tips när jag mår dåligt, är ledsen, sjuk eller trött, sätt på en av ovan nämnda filmer åt mig och jag kommer älska dig för alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0