SO RAISE YOUR GLASS NOW, LETS CELEBRATE EXACTLY WHAT YOU'VE DONE

Såhär avslutar jag min skärtorsdag.
Äpple, jordgubbar, fjärde Jack Reacher och min nya spotifylista men en jävla massa go musik som jag lyssnar på alldeles för jävla sällan! Den har gobitar som ger mig såna jävla nostalgitrippar tillbaka till sjuan-nian att det är löjligt! Framför allt är det Rise Against, tror det är för jag knappt lyssnat på dom sen dess heller.. Men shit, paper wings ger mig precis samma känslor nu som då!! För att inte tala om In Flames, kommer fortfarande ihåg när jag hörde come clarity (första låten jag någonsin hörde med dom) och hur jag blev kär och lyssnade mer och mer! Och hur jag började lyssna på Lamb of God när Robert bodde här. Vi må inte sagt många ord till varan under tiden han bodde här, men han hade bra musiksmak!
Nu ska jag återgå till min rätt så jävla perfekta kväll!
Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0