YEAH YOUR MIND COMES ALL UNTIED AND THE YOU OPEN YOUR EYES AND YOU DON'T FEEL LONLEY

kollade på det sista avsnittet av oth säsong 7 igår! helt sjukt hur bra det avsnittet var! och jag bara älskar grubbs musik, sitter och lyssnar på låtarna som wakey!wakey! har gjort som är med denna säsongnen, FAAAAAN! vad bra musik! värdelös dag i skolan idag typ men snart kommer karin hit och kollar på en film med mig så då kommer det ju inte alls kännas mer värdelöst? hahha nej men aa skit samm! man lever bara en gång what the fuck liksom!
längtar ändå till åttonde sädongen kommer! om någon vet så säng gäääärna till! nu ska jag lata mig lite och springa på toa innan mitt company kommer hit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0