WHEN IN DOUBT, SWEAT IT OUT

Snacka om att en helg kan gå från fuckin awesome till jävla helvetes bajs dag.. 
Har ju redan skrivit om fredagen och igår tänker jag inte ta upp. Orkar bara inte liksom.. Idag har jag varit på dåligt humör och mått dåligt på grund av igår så nu på eftermiddagen/kvällen så bestämde jag mig för att träna bort det!
Slutade med att jag körde 1 h stenhård cardio och 40 minuter döda mina ben och rumpa.. Haha man kanske skulle bli på dåligt humör oftare om det kommer så jävla bra pass ut ur det??

Kommande veckan borde bli chill, eftersom att vi har lov!!! (ja vi på högskolan i Borås har fortfarande sportlov..) Dock har jag ju skrivit in mig för att jobba, men ändå!
Ska hänga med Linnea någon dag med, får se när det blir, spelar ändå ingen roll vilken dag för det bli lika bra oavsett!

TACK FÖR ATT DU ÄR EN SÅN FIN VÄN!



Kommentarer
Postat av: Linnea

TACK SJÄLV 😘😘

2014-02-09 @ 23:33:05
URL: http://linneagren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0