TFIF (= THANK FUCK IT'S FRIDAY)

Precis som jag skrev igår så har även idag varit en hektiskt dag.
Började med att gå upp en timme tidigare för att köra pappa och LO till flygplatsen (eller aah, köra hem bilen) och sedan åka till skolan. Bli trött av att köra långt och när jag kör pappas bil + dåligt väder så spänner jag mig och blir ännu tröttare! 
Gick på föreläsning och somnade nästan.. Åt lunch och skrev klart arbetet i fastighetsförvaltnigen med Anna. Sen åkte jag hem och drack min shake och fick en liiiten stund för mig själv. Sen har jag tränat, lagat mat, ätit mat, duschat, pluggat (läst veckans kapitel i boken som är så tråkig att man nästan alltid somnar), kört Kalle till Sebbe och nu satte jag mig precis i sängen. Ska äta lite müsli med bara bär och massa chiafrön och gojibär, moahaha, fan vad glrt det är!!! Ska försöka läsa ut min bok jag läser nu med så jag kan gå vidare till nästa hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0