SUNDAYFUNDAY

Jag älskar söndagar! 
Tog sovmorgon, åt en riktigt chill frukost och tittade på en avsnitt av the block. Åkte med pappa till Biltema i Gbg en sväng och kom hem för bara en stund sen.

Nu står jag på crosstrainern och funderar på om jag verkligen ska träna ben idag som jag hade tänkt.. Funderar på att istället gå en långpromenad, PÅ LÖPBANDET! Jaaa äntligen är det här och det är fungerande och jag testade det lite snabbt innan! Så jävla glad tjej asså..
Blir nog lite av allt egentligen. Crosstrainern nu, sen löpbandet och sen ben. Eller cross, ben och sen löpband, det bästa är att jag är hemma och inte på ett trångt gym och måste tänka på att någon står bakom mig och väntar på att jag ska bli klar! 
Avslutar med lite motivation från weheartit;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0