KVÄLLIS OCH SAKNAR OZ

Sitter i sängen och äter mitt sista mål för dagen, ägg. Börjar med ägg och slutar med ägg, dete fan det bästa som finns!!
Kollar samtidigt på "Crocodile Dundee", saknar Australien och Mitch som fan idag.. 


Jag vet att det är många som har svårt att fatta hur vi blev så nära hela familjen och han på den korta tiden han bodde här (6 månader) men när man bår med någon så tätt inpå så är det antingen det som händer, eller det motsatta.
Vi hade turen att få underbara Mitch och han är min andra bror. Vi är lika dana, burp-offs, äter mat tills vi spyr, och vi bara klickar på ett sätt som gör oss så mycket närmare än vänner, därför min bror.
Men filmen får mig inte bara att sakna honom utan hans familj och Jess och hundarna och jess familj och landet och allting. Tror det är något speciellt med folket i buchen...
Brother from another mother!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0