MYSIGA LÖRDAGSKVÄLLAR MED MIG SJÄLV ÄR DOM BÄSTA

Har börjar kolla om alla Harry Potter fimet, än så länge så har det blivit ungefär en halv per dag och jag började precis på fyran. Tror att det för att det börjar bli vår och snart dags att läsa om böckerna hehe.
Har egentligen inte gjort något speciellt idag, men har faktiskt hunnit med att träna och äta en massa som vanligt! 
Körde backintervaller och trodde typ att jag dog och fy fan vad det har bränt i röven hela kvällen, damn!
Så nu ska jag njuta av varm choklad gjord på sojamjölk och 0 kalori chokladsås (så jävla gott!!) och min prottegranola (som av någon aledning börjar handling redan, hehe) och kolla Harry Potter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0