HARD WORK WORK

 
(1.bästa jordgubbarna i mitt liv, hittades i våran supermarket brevid hotellet på Rhodos. 2.jag och homie A. 3.midsommar med faktastiska människor! kalle saknas dock..)
 
Det har varit ett par chilla veckor nu sen skolan slutade. Det har varit student och en vecka på Rhodos med bästa A, massa gött häng och bara allmänt underbart liv. Förutom hostan då... den kan fan dö! 
Imorn börjar jag mitt "viakrat" över sommaren, ska jobba på hemtjänsten. Ser faktiskt fram emot det förutom dom jobbiga tiderna (många pass till 22 men va fan, hej ob!!) de flesta av pengarna kommer gå dirr till Australienresan som vi nog borde boka nu för övrigt... Tillbaka till jobbet så jobbar jag 16-22 imorn, mitt första pass (såklart med en handledare) men ska försöka hinna med en sväng på stan först..
PS. ska ju på dumma mig 2 på torsdag!! #taggasomfan (no pun intended) DS
p&k
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0