NYA MÅL

Fan vad mycket skit jag har ätit det senaste.. Men jag gör så när jag blir jättesjuk, jag skiter i allt och äter verkligen precis ALLT jag känner för då i stunden. 
Och DÄRFÖR börjar jag nu igen med lchf, min mage har aldrig mått så bra som när jag åt lchf faktiskt.. Så jag tror att det är det som krävs liksom. Så nu i början eftersom jah fortfarande är sjuk så ska jag gå promenader men så fort jag blir frisk så ska jag träna som vanligt så klart! 
PLUS att jag har tänkt träna upp mig så att jag faktiskt kan springa långa distanser. Hr flera delmål där och första är att kunna springa 5 km, andra blir 10km och sen nästa år vill jag springa colour me rad!!! Kanske även blir Borås action run eller tough Viking, det är oavsett nästa mål, att springa tough Viking!
Så nu är det väl bara att sätta igång liksom! Har tagit mina mått idag mest för att se om det faktiskt blir någon tydlig skillnad liksom. Och ska väga mig strax med men egentligen tycker jag inte om att fokusera på vikt, det är bättre att fokusera på hälsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0