LIFE SUCKS AND THEN YOU DIE

Tiden går så sjukt jävla fort.
Det är 8 mars idag (snart 9onde). Betyder att det snart är 13.. No shit egentligen men när jag tänker efter på det så är det kanske inte konstigt att jag mått så jävla fuckat det senaste då ändå. Blir alltid lite så där deprimerad vid den här tiden.
Har känt hur meningslöst livet är det senaste.. Man jobbar/går i skolan på dagarna och längtat bara hem, kommer hem och vill bara ha helg, helgen kommer och man gör ändå inget meningsfullt. Jag vet att det inte finns någon mening med livet men det är inte ofta jag är så klar i mina tankar att jag tänker på det så här.. 
Letar väl inte direkt efter någon mening med livet men känner det att om jag ska fortsätta leva så är det väl lika bra att i alla fall leta efter saker i livet som får dagarna att kännas meningsfulla.
Antag att kolla AHS inte har hjälpt med de här känslorna heller.. Jag har alltid älskar det mörka och sjuka och detta är inget undantag.
Det finns liksom två sidor av mig som ständigt slåss inom mig när jag ska besluta om något eller liknande.
Det finns den sidan som vill vara hälsosam, äta bra, träna, sköta skolan och vara harmonisk och gå på yoga och vara en trevlig person och göra livet bättre för allt och alla. Sen finns det delen som vill halsa en flaska vodka en vanlig dag, röka ett ciggpaket på 5 minuter, röka på i soffan hos någon jag inte känner med fler jag inte känner, gå på klubbat och leva gangsterliv och dra linor av kokain från strippor typ..
Jag hatar egentligen människor i allmänhet och det "normala samhället" är inget för mig. Jag passar inte in i mallen och jag antar att det är en del av det som gör att jag dras till andra saker som inte är inom ramarna..


"Hi i'm Tate, i'm dead, do you wanna hook up?" Jag hade nog aldrig tvekat.. 
Life sucks and then you die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0