TODAY IS THE BEST DAY

Fy fan vad jag varit obotligt trött idag! Tror det är allt pollen och  stygn upp tidigt och oroliga nätter nu i veckan.. Men nuhar jag sovit några små tupplurer och dags att göra något. Jag behöver inte köra stenhård cardio varje dag liksom, men jag vill i alla fall gör NÅGOT varje dag. Så det får väl räcka med en promenad i hög incline och medeltempo om det är det som floats my boat idag liksom!
Fortfarande proppmätt trots att det var över två timmar sedan jag åt, så går det när man krymper magsäcken oavsiktligt haha.. 
Väntar bara på att ripped ska kicka in och sen ska jag ner och promenera på mitt älskade band! Ska sova ganska tidigt idag också, som alltid haha!! (Nej jag har inget liv) för jag vill vakna utvilad imorn så jag kan träna direkt på morgonen istället. KBK typ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0