SUNDAYFUNDAY

Började dagen med en promenad på bandet i två timmar, helt okej när man kör i uppförsbacke och det verkligen känner att det tar och man svettas som en jävla gris! 
Fast egentligen började jag väl inte med det, hjälpte mamma att göra en inpackning i håret och sen göra en turban, känner att jag ibland inte visar min mamma tillräckligt med uppskattning och då kan en sån grej egentligen betyda väldigt mycket..

Nu har jag i alla fall precis suttit och hjälpt pappa med den delen av hans jobb som jag vet att han hatar! Nämligen kontorsdelen, att sitta fast vid ett skrivbord dagarna i ända är det värsta som skulle kunna hända honom (och mig med för den delen!! Därför jag funderar på mätningsteknik.) så ibland ber han mig att göra sånt då jag ju "ändå läser det och då borde kunna det". Så nu är det klart och jag väntar spänt på att han ska komma hem så vi kan börja grilla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0