EFEKTIV MORGON

Idag är ju inte världens roligaste dag asså.. 
Gick upp tidigt som vanligt och tog min ripped, min loratadin och drack mitt varma vatten med citron. När jag var klar och skulle gå och träna så kom pappa.. Var tvungen att göra ändringar i min ritning (IGEN) och det tog tid så jag hann knappt träna, fick springa in i duschen och har nog aldrig tvättat håret så snabbt! I duschen så kände jag helt plötsligt att jag behöver nog inte stressa så, det är oavsett inte bra för kroppen att stressa så jävligt, så jag chillade och hann göra mat och äta den och sminka mig lite snabbt också. Fan vad man kan vara effektiv och hinna med mycket om man vill! Sen när jag väl kom hit så hade dom andra i personalen möte och jag var själv med en feriearbetare i 3 timmar med barnen, funka men fan asså..
Sen var det mat och självklart fick jag sitta vid det "jobbiga" bordet så nu har jag äntligen ätit och är helt utmattad.. Att kunna sätta klockan på 30 minuter i soffan i personalrummet nu är ju dock guld värt!
Så PEACE från en sjukt utmattad brud



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0