WHAT ABOUT SECOND BREAKFAST

Börjar må lite bättre tror jag men fy fam vad jobbigt det är med jetlag! Har gjort ett löfte till mig själv om att aldrig klaga på när någon säger att dom har jetlag för shit vad drygt det är.. Man fattar det inte förens man varited om det heller har jag märkt!
Vart på vc idag men för att kolla upp om det möjligen är salmonella som jag har eller något liknande, en jävla pinar det i alla fall.
Ska snart iväg och köpa mat med mamsen för det enda vi har att äta är korv och bacon haha! Ingen som har fyllt på kylskåpet ordentligt undertiden som vi varit borta så dags nu. Och sen bär det iväg till Linnea, har lite att catcha up (precis som med alla andra vänner haha).

Detta var min andra frukost idag (ja andra) började med gröt eftersom jag vaknar så jävla tidigt varje morgon så visste jag att jag skulle behöva mer.



Kommentarer
Postat av: Esmeralda

åhh vad gott :D

Svar: Svingott! :)
Kas

2014-01-22 @ 14:11:34
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/
Postat av: felicia

gott :)

2014-01-22 @ 16:15:40
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0