HEKTISKA DAGAR

Står på crossen "as we speak" och är så sjukt jävla otagg på att träna men det är ju bara att stå ut va fan.
Har haft två fullbokade dagar och imorgon är ytterligare en. Det blur heller inte bättre i helgen.. Haha fan ta den som sa hur jävla bra man har det som student, fuck you man!

Gick upp klockan 5 igår för klockan 6.30 skulle jag börja jobba på liljebergets förskola. Gick bra men fan vad trött man är efter en sån dag. Slutade klockan två och fick stressa hem och byta om för skulle möta upp Emma klockan fyra för fika på viskan. Jättekul var det!! Så jävla längesen vi sågs liksom.. 
Sen följde jag med mamma hem när hon åkte från Nina. Stekte pannkakor, bara bär blåbärs pannkakor med bara bär blåbär på, prima skinka asså!
Smällde i mig dom och skyndade mig att börja skriva fastighetsförvaltning (hade missat att the mentalitet kom med nya avsnitt från igår och det kan man ju inte missa hehe), kollade på the mentalitet och skrev sen mer fastighetsförvaltning. Sen var det liksom dags att sova...

Idag har jag vart i skolan från nio till tre med reläsning och skrivit arbete. Åkte sen hem och bestämde mig för att möblera om mitt rum.. Haha! Tog en paus när jag åt lite men med det så har det tagit 3 timmar. Ganska starkt jobbat ändå tycker jag haha.. Blev klar vid sju och nu står jag ju här och sen måste jag äta och åka till maxi för vi har ju typ inget att äta.. 
Sen måste jag sova tidigt med för ska hinna köra pappa och lo till Landvetter innan skolan som börjar 9.. Haha asså kaos dagar!!!

Här är bilden på mina bara bär blåbärs pannkakor med bara bär blåbär på.



Kommentarer
Postat av: Annika

Gott!

Svar: Ohja! :)
Kas

2014-02-27 @ 19:32:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

name:
stammis?

E-postadress: (only i will see)

URL/the name of your blogg:

Din feedback:

Trackback
RSS 2.0